Rabiya2422 AyinSnmezPalac daha belli degil doktorum her ikisi de olabilir dedi bakalim gidisata gore :) biraz da
NurABE AyinSnmezPalac şubatın sonuna doğru die tahmin ediyoruz kızım sezeryan olmuştu üstünden 5 yıl geçti şimdi 2. Gebeligim normal doğum olur mu bilmiyorum
Zehraa1311 AyinSnmezPalac doktorumuz şubat sonu Mart başı dedi kızımdaki gibi olursa şubatta olur. Kızım normal olmuştu bu gebeliğimdede ilk tercihim normal olur aksi halde sezeryan duruma baglı artık 😊
Srp53 AyinSnmezPalac normal ise 24ünü gösteriyor sezaryen ise 13ü gibi olabilirsin dedi. Sezaryen olursa 14üne denk getiririm 😆
AyinSnmezPalac NurABE eğer bir sıkıntı olmadıysa kızınızda olur diye biliyorum benim çatı darlığı olduğu için sezeryan olmuştu 2. Doğumda aynı şekilde sezeryan olacak
AyinSnmezPalac Srp53 ayyyy brnim de tarihler aynı 🥰 benimde 20 23 Şubat arası sezeryan olacağı için bende 14 Şubat istiyorum 🫣
MiracAlpinveUmutunAnnesi AyinSnmezPalac Merhaba benimki de şubat ayi ama nezaman olduğunu bilmiyorum İlk oğlumda normal Doğum yaptım bunda da normal yaparım diye düşünüyorum biraz korkuyorum ama Hakkımız da hayırlısı olsun 😊
AyinSnmezPalac MiracAlpinveUmutunAnnesi normal doğumda şey diye biliyorum ilk doğum her zaman zor oluyormuş ama 2. Doğum hepsinden kolay oluyormuş MiracAlpinveUmutunAnnesi
MiracAlpinveUmutunAnnesi AyinSnmezPalac Hadi inşallah ya. Benim bu hamileliğmde çok zor geçiyor oğlumda böyle değildim
minikbebegim06 AyinSnmezPalac benimde öyle 19 mayıs sat 23 şubat doğum gözüküyor uygulamada tahmini tabii ki henüz bir şey konuşmadık doktorumla hepimiz sağlıkla kucağımıza alalim inşallah 🥰🥰
AyinSnmezPalac Srp53 tesadügün böylesi ben erkek hissediyorum Rus ve çin takvimin de de erkek çıkıyor
Srp53 AyinSnmezPalac valla 11. Haftada benim doktor kıza benzetti ama ben de erkek hissediyorum herkesin de erkek zaten hayırlısı olsun yarın ikili teste gideceğim siz yaptırdınız mı ?
AyinSnmezPalac Srp53 evet bende pazartesi yaptırdım şükür herşey çok güzel ama kan sonuçlarıda önemli dedi 26 sında kontrole gideceğim
AyinSnmezPalac MiracAlpinveUmutunAnnesi benimde ilk haftalar içte kanama vardı ilaç kullandım şuan şükür geçti ama ağır geçiyo mide bulantısı kabızlık tiksinme
AyinSnmezPalac minikbebegim06 amin inşallah benim 2li taramadaki raporlarımda öyle yazılmış 20 ve 23 Şubat diye