FindiksMom aynen yani netten de bakabilirler ya da bu kadar tartışmaya girmeden önce emin olsalar mesela bildiklerinden daha iyi olurdu 😂 hani testin yapılmasını savunmalarını anlarım herkesin kendi tercihi sonuçta ama savunma biçimi saçma😬 yaptıracağım çünkü tedavisi olmasa bile ben bebeğimde ne olduğunu öğrenmek istiyorum deseler mesela mantıklı olabilirdi.. ama bu konudaki şahsi fikrim; ben başta ne olduğunu bilmeden nasılsa bişi çıkmaz diye cahil cesareti ile yaptırdım, kötü geldi sonuçlarım 1 ay ağladım fetal dna yaptırdım boşuna ağlamışım dedim. 2. Hamile kalırsam yaptırır mıyım ? Asla. Sonuçta sadece bir oran veriyor. Yine param olursa direkt fetal dna yaptırırım ya da hiç yaptırmam bu kadar netim 1 ay her gün ağlamış bir anne adayı olarak ☺️