Ahmtimrn canim bence sen sor doktoruna kromozom hastaliklarinin riskini ogrenmek icin yapiliyor bu test ve kromozom hastaliklarinin ne anne karninda nede dogduktan sonra tedavisi yok ayrica kesin tani veren bi test degil sadece risk oranini soyluyor ve cevremdeki bicok insan riskli ciktigi halde sapasaglam cocuklar dunyaya getirdi bu testin amaci riskli ciktigi takdirde aldirmak isteyenler olabilirse aldirabiliyorlar ama sadece yuzde riskler icin bi cana nasil kiyilir onuda ben anlamiyorum bence de bu cahillik... Ben aldirmayi hicbisekilde dusunmucegim icin yaptirmadim testi herkesin kendi fikri tabikide.