zeynepnazli tamam eksiğinizi son cümlede tamamlamış oldunuz, size kişisel olarak yazmadım en makul olan olarak gördüm, burası bilgi paylaşma platformu gerek yok değil ben kan vermiyorum usg ayağını yaptırıyorum diyin çünkü bazı insanlar etkileniyor buradan okuduklarından.