00pamuk00 cihazdan cihaza da fark verebiliyor, çok kafanıza takmayın. Her gittiğim doktor farklı bir şey söylüyordu bana. Rahim ağzı yetmezliği+ erken doğum riski+ gelişim geriliği+ işte şu şu testleri yaptir bebeğinde sorun olabilir. Hamilelikte kafaya takacak çok şeyim olmuştu. Doğuma gitmişim sancılarım 2.5 dakikada bir düzenli geliyor. Ebenin biri beni o kadar korkuttu ki, sen nasıl normal doğum yapacaksın, rahmin çok geride, kim dedi sana normal doğum yapabileceğini vs.. bir sürü şey söyledi ve sancılarım kesildi benim. Ertesi gün doğum yaptım, gayet de normal bir doğumum oldu. Yani demem o ki, herkes her yerden olumsuz şeyler söylese bile sen kendine ve bebeğine iyi bak ve hep pozitif düşün. Ennn kötü ihtimalle bile erken doğuma alırlar, doğduktan sonra inan bebeğin daha çabuk büyüyor ve toparlanması o kadar kolay oluyor ki. Kızım minicikti kucağımda kuş kadar hafifti, şimdi 4. Aya gireceğiz normal ayıyla uyumlu hâlde kilosu.