00pamuk00 bana da karın çevresinde 2 hafta gelişim geriliği var demişti 36 da 34 görünüyordu, beslenmene dikkat et bebek beslenemedigi için gelişim geriligi oluyor, böyle beslenememeye devam ederse doğumu başlatabiliriz demişti, 38. Haftada 35 le uyumlu gözüktü. 3 haftaya çıkmıştı aralık (beslenmeme dikkat etmeme rağmen) doğumu başlatmadik karnım zaten aşağiya düşmüştü iyice 39+1 de kızım doğdu. 2620′ydi kilosu. Küçük bı bebekti ama küvezde felan kalmadi. Vücudunda bı orantisizlik da yoktu. Doğduktan sonra sık sık emzirince çabucak kilo aldı Elhamdulillah. Çok canınızı sıkmayın, beslenmenize dikkat edin imkanınız varsa bol bol ceviz fındık badem yiyin.