Bussr çok geçmiş olsun aynı süreci yaşadım 33+6 da apar topar sezeryana alındım tansiyonumdan dolayı bebek gelişmedi ve ben aşırı derecede şiştim ödem topladım idrarımda da protein çıkınca doktorum daha fazla beklemenin anlamı yok bebek tehlikeye giriyor dedi ve 1500 gr doğum yaptım. Öncesinde üç doz ciğer geliştirici vurulduğum için çok şükür solunum sıkıntısı yaşamadık hiç sadece küvözde kilo alması için bekledi yani sondayla beslendi bi süre çıkmaya yakında biberona geçtiler ben ilk emzirmeye çağırdıklarında emebildiğini görünce iki kilo da olunca tam aldım bebeğimi eve getirdim sadece besliyolardı çünkü artık biberonla evde çok mücadele ettik emmesi kuvvetlendi yavaş yavaş saatlerce biberonla besledik şimdi üç aylık gayet sağlıklı kilosu da iyi çok şükür bi sorunumuz yok içini ferah tut sende iyi oluyorlar güçlü bebekler . Birde bebeğim tam 23 gün küvözdr kaldı ben almasaydım bir hafta daha kalacaktı.