Mamacitaa95 Bence devlet veya özel ile alakalı değil tamamen kişilik ile alakalı. Ben devlette de gittim özele de. Şu an özele gidiyorum ben doktorumın bilgisine aşırı güveniyorum. Ve yaklasık 8 aydır beraberiz hep açıkladı hep gösterdi ultrasyondan özelde çalismasina rağmen hep danısarak ilerledi hiçbirseyi para için yapmadı hep istersen bu tahlilleri devlette yapıp gelebilirsin gibi vs. Şeyler dedi. Çok ilgili. Bugün de ilk aşılamamızı yapacağız ben son kez klomen kullandım 1 adet yumurta 21 oldu ama gebelik oluşmayınca artık aşılamaya kendim geçmek istedim ve bugün ilk aşılamamı olacağım. Çok heyecanlıyım😍 ama birazda korkuyorum tabii😕