Mamacitaa95 dün ilk gün olduğu içinmi, çatlatma iğnesinden dolsyımı bilemedim ama çok ağrım vardı. Bugün 1 tık daha iyiyim elhamdülillah. Bana da duphaston verdi aşılamadan 2 gün sonra yani yarın kullanmaya başlayscapim. Duphaston embriyonun sağlıklı tutunmasına yardımcı oluyormuş. Düşük önleyiciymiş içinde de progesteron içeriyor zaten. Benim çok yumurtsm vardı diye mi bu kadar ağrım oluyor oturup kalkarken bilemiyorum. İğne batıyor sanki