1Anneadayiiii o şişlik ve hassasiyet bende de hep vardı iğneyi kullanmaya başladığımdan beri el dokunulmuyodu iğneden kaynaklı diye düşünüyorum onu ya inşallah belirtidir oda kasıklarımda çok ağrıyodu sızı adet olcakmış gibi , geçen sene bugün 4.günündeydim aşılamanın ne çabuk geçmiş🥹elini karnına koy enbiya suresi 89.ayet bunu dinle sürekli