papatya_hy Arkadaşlar gonalf 4 kutu kullandıktan sonra 2 yumurtam büyüdü biri 22 biri 21 diğerleri 17 pcos var bende. Çatlatma iğnesini de vurdum. Ve yarın aşılama olacağım inşallah. Benimle aynı süreci yaşayan var mı? Beraber takip edebiliriz.
Mamacitaa95 papatya_hy aşılama zor bir işlem değil pozitif ve rahat olmanı tavsiye ederim bende 1 hafta önce yaptırdım sonrasında kendine iyi bak dikkat et normal hayatına dönebilirsin diyorlar ama ben dönmedim düzgün beslenmeye ve dinlemeye çalışıyorum sürekli
1Anneadayiiii papatya_hy bende 12.günümdeyim canım 2.aşılamam inşallah bu sefer olmuştur Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün inşallah 🤲🏻😍
papatya_hy Mamacitaa95 Yiaaa çok heyecanlı ve duygusalım bir de çok korkuyorum canım acır mı diye nasıl oluyor. Tam olarak operasyon
papatya_hy 1Anneadayiiii Sizin neyiniz var kaç yumurtanız oluştu gonalf mı kullandınız. Bir de niye ilki tutmadı
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii sen ne zaman test yapıp veya kan vermeyi düşünüyosuun senide merak ediyorum inşallah pozitif olcak🤗
papatya_hy Arasmommyyy Yiaa ilk aşılamamı nasıl oldu operasyon çok tırsıyorum açıkçası katatardan😕bende pcosluyum gınalf kullandım 2 yumurtam var biri 22 biri 20.5 falan ve ekstra 3 4 adet de 17 . 5 faalan yumurtam var
tatlibebegim_ papatya_hy normal vajinal muayene gibi oluyor tek spermleri verirkeb hafif kasık sancısı oluyor kendini kasma kasınca hafif kanama olabiliyor
Mamacitaa95 papatya_hy benim sebepsiz 1 yumurta gelişti istediğimiz 1 yumurta diyorlardı hep gönül f 75 vuruyordum ben
1Anneadayiiii papatya_hy bende yumurta tembelliği var canım ilkinde çok hata olduğunu düşünüyorum femera kullanmıştım yumurtam kendiliğinden çatlamıştı aşılama iptal edilmesi gerekiyomuş doktor etmedi ondan tutmadığını düşünüyorum doktorumu değiştirdim sonra 2.de gonal f kullandım bekliyorum bakalım
koza08 Ben de pazartesi ikinci aşılamamı oldum. Klomen ve ovitrelle kullandım. Bu ay olumlu olmasını ümit ediyorum. Yoksa tüp bebeğe yönlendirecek doktor.
Arasmommyyy papatya_hy ya aslında işlem sırasında hafif ağrı oluyor ama 1 dakikalık bir şey zaten korkulcak bir şey yook. Sonrasında kanama oldu benim. Doktor birkaç gün sürebilir korkulcak hiçbir şey yok dediii
1Anneadayiiii tatlibebegim_ ayy inşallah canım benim cuma gününe kadar bekleyip cuma günü kan vermek istiyorum evde test yapmak istemiyorum inşallah pozitifi görürüm bu ay 🤲🏻 senin yanıtlarını gördükçe duygulanıyorum zaten ilk aşılamamda aynı anda aşılama olmuştuk senin tutmuştu benim tutmamıştı Rabbim inşallah beni de sevindirir bu ay 💖🌸
koza08 papatya_hy bir sebep yok sanırım. Her şey iyi güzel ama olmuyor maalesef. Sizin var mı peki olmaması için sebep?
tatlibebegim_ papatya_hy 15 20 dk uzandırıyor doktor bacaklarını üst üste atıp uzanık şekilde ben 15 dk durdum sonra eve geldim sonuç alana kadar yattım tek bulaşık bide yemek için ayağı kalktım
koza08 papatya_hy inşallah en kısa zamanda güzel haberler alalım. Yarın için de hiç stres yapmayın. Normal muayene yakın ağrı sızı falan hissetmiyorsunuz
tatlibebegim_ 1Anneadayiiii olcak olcak inşallah pozitif düşün hem ismin neydi canım senin dua ederken isminide söyleyim😌 en doğrusu test yapıp kendini strese sokma eninde sonunda zaten kan verip öğrenceksin belirtilerin var mı ilk aşılamaya göre nasılsın hatırlıyo musun bi sene geçti ama🤭