Papatya_1626 Xiremmx korkuyorum yine test yapmaya off kafam cok karişık bir yanim sanki gelcek diyo bir yanim hamileyim diyo🥲🥲🥲🥲🥲
Papatya_1626 Grimsi Allah razi olsun canim bidahaki sefere olucak rabbimin izniyle bak gör morel bozmak yok biz cok guclu kadinlariz🥰🥰🧚🧚🧚🧚🧚🌹
Papatya_1626 Grimsi ooo bidahaki ay bu iş oldu insallaahhh rabbim hayirli vicdanli merhametli evlatlar nasip etsin bizlere🤲🤲🤲🤲🥰🥰🥰🥰
123kruvasan Papatya_1626 kocam bırakmıyor ki zaten testte çıkmamışsa yoktur diyor baya geç olmuş geç döllenme vs olsaydı bile çıkardı dedi bırakmadı
Papatya_1626 123kruvasan ama bazen testlere guven olmuyor ki canim en iyisi kan vermek saglik ocaginda yaptirabilirsin yakinindaysa belirtilerin var mi peki
123kruvasan Papatya_1626 sol göğsüm de hafif ağrılar oluyor birde sol göğsüm dolgun adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum 2 gündür
Papatya_1626 123kruvasan bence bi kan testi yaptir en azindan ona gore hareket edersin bilinmezlik kötü bende suan bilmedigim icin agir isler yapmamaya calisiyorum Allah korusun yanlis biseyler olur varsada sonu kötü olmasin canim😔😔
Xiremmx @123kruvasan şu an benimde öyle sol göğsüm öbürüne göre daha şiş ama adet olacakmışım gibi nolcak bilmiyorum gecikmenin 2. Günü
123kruvasan Xiremmx hayırlısı canım erken gebelik testleri bile negatif çıktı 3-4 gün beklicem olmazsam kan vermeye mecbur
Papatya_1626 Xiremmx hayirlisi olsun bidahaki aya müjdeni bekleriz insallah canimm benim hala yok beklemedeyim bakalim hakkimizda neyse iyisi güzeli rabbim onu versin haber veririm bende size 🤲🤲🥰🥰🧚♀️🧚♀️🧚♀️