Xiremmx @Grimsi hayır bugün yaptım negatif çıktı şimdi bir haftayı beklerim öyle yaparım diye düşünüyorum sen ☺️
Rumusugur Xiremmx ben hala olmadım canım bekliyorum umutlanmak istemiyorum Ocak ayında 6 gün gecikti ama negatif oldu hayırlısı neyse o olsun hepimizin hakkında
Grimsi Xiremmx doğrudur canım Rabbim isteyen herkese ve bizlere nasip etsin inşallah İlk gebelik mi olacak senin insallah
Papatya_1626 Xiremmx korkuyorum yine test yapmaya off kafam cok karişık bir yanim sanki gelcek diyo bir yanim hamileyim diyo🥲🥲🥲🥲🥲
Seyda7070 Xiremmx ben hala olmadım adet ya yarına randevu aldım sağlık ocağından gideceğim . Hiç bi ağrı sızı yok göğüslerim sadece şiş anlamadım tekrar testde yapmadım
Xiremmx @Grimsi bende olmadım hala ama sabah uyandığımda aşırı derecede kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrı vardı
Papatya_1626 Grimsi Allah razi olsun canim bidahaki sefere olucak rabbimin izniyle bak gör morel bozmak yok biz cok guclu kadinlariz🥰🥰🧚🧚🧚🧚🧚🌹