Seyda7070 Xiremmx ben hala olmadım adet ya yarına randevu aldım sağlık ocağından gideceğim . Hiç bi ağrı sızı yok göğüslerim sadece şiş anlamadım tekrar testde yapmadım
Seyda7070 Xiremmx gecikmemin 2. Günü normalde hep erken yada gününde gelirdi şimdi şaşırıyorum .. inşallah hamilelik vardır dua ediyorum
Papatya_1626 Xiremmx hayirlisi olsun bidahaki aya müjdeni bekleriz insallah canimm benim hala yok beklemedeyim bakalim hakkimizda neyse iyisi güzeli rabbim onu versin haber veririm bende size 🤲🤲🥰🥰🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Xiremmx @Rumusugur bir dahaki aya inşallah canım rabbimin vardır bir bildiği dualarımızı eksik etmeyelim inşallah 🫶
Seyda7070 123kruvasan sonuç daha çıkmadı ama adet oldum sanırım kahverengi akıntı oldu :( resmen 4 gün geçikerek beni umutlandırdı bu ay tüp bebek tedavisine başlayacağız inşallah hakkımızda hayırlısı olur
Aycaasenaaa Kızlar benim gecikmenin 3. Günüydü kan verdim yarın alacağım sonuçları güzel dualarınıza ihtiyacım var kızım olsun inşallah çok istiyorum rabbim bana da nasip etsin bir tane oğluşum var 3.5 yasında ♥️