Xiremmx geç döllenme olup olmadığını anlamak için ne kadar beklemek lazım benim 3 yaşında oğlum var spiral ile korunuyordum çıkarttım günleri değerlendirdim regl a 3 gün var test yaptım erken test ve normal test ikisi de tek çizgi çıktı üzüldüm nedense🥹 ama belirtiler var gibi hissediyorum geç döllenme olabilir mi pazartesi gidip kan testi vericem o zaman 2 gün gecikmiş olacak eğer olmazsam regl çıkar mı sizce geç döllenme varsa eğer