ayseturk hastanedikilrn ilgisi iyiydi ona bi sözüm yokkk ama ameliyattn sonra çok ağrım vardı belimde ağrı kaldı bi hafta baş ağrısı falan filannn ama onun harici normal di ameliyata girmeden sonta takıldı sonra ameliyata alındım iğne yapıldı ameliyatta hemşireler güzel ilgilendiler yani sonra çok ağrım oldu