Cepvcivi2 Demo evet katılıyorum insanlar kendini kastığı için takarken ve çıkartırken acıyor zaten ne zaman nasıl çıkarıldı onu hiç hatırlamıyorum ama takarken acımamıştı aynı şey çatı muayenesi içinde gçerli
Demo Cepvcivi2 kesinlikle öyle çatı muayenesine korkarak gittim korkunç şeyler okumuştum evet hissediliyor ama öyle öldğn bittim şeyler değil. Sondayı hiç mi hiç hissetmedim
Tatlihamis GizemTayfun iğneden hiç bir acı olmuyor ağrı acı doğumdan sonra uyuşukluk geçince başlıyor
Irmakdkm İğnenin uyuşukluğu geçmezse diye korkuyorum sanki o uyuşukluk hiç gitmicek vesvese geliyo işte Allah ım kucağımıza almamızı basip etsin bebişlerimizi. Korkulcak bişey yoktur inşallah güzel şeyler yazın 🙏🏼💙