Busr95 ben en son test verdiğimde ara değer çıktı ne negatif ne pozitif, normal polikligine gidebileceğim söylendi ilacı kullanmadığım için de hamdilsun gelişimde bi şey demediler sadece bacağı kısa dedi o da genetik mi bilmiyorum bazen o aklıma geliyor inşallah sağlıklı olur minikler, iki kez filan 15 gün arayla yaklaşık, Perinatolojiye muayene oldum size bi şey dediler mi