4.5 haftalık gebeliğimde toksoplazma geçirdiğimi öğrendim.. bir kaç defa avidite testi yaptırdım hamileligimde gecirildigim anlaşıldı. Gebelik sonlandırma için bir çok doktora gittim enfeksiyon birimi sonlandırma işlemi önce antibiyotik kullanmami önerdi. İki tane perinatoloji uzmanına gittim. Ikiside gebelik sonlandırma önermedi sürekli detaylı ultrasonla takibim yapıldı. 4.5 haftaliktan itibaren düzenli antibiyotik kullanıyorum. Şuan 36+3 olduk