iy-23 çok doğru herkesin farklı oluyor. Biri mesela nişan geldi doğum 2 gün sonra oldu demiş. Benim nişanım geldi, 20 dk sonra da suyum geldi. Sancım gelmedi ama 10 cm açılmışım bile. Çok hızlı bi şekilde doğum oldu. Nişandan sonra hemen hastaneye gitmiştik allahtan. Evde düzenli sancı başlamasını beklesem, suyumun gelmesini falan beklesem belki de evde doğurcakmışım. Her durumu düşünmek lazım