hilal_wq4 [silindi] aynıyım ya ama dağa da bastiryr alttan hastaneye gittim bir parmak kadar açıklık var bıktım artık hastaneye gitmekten ümitleniyrm sonra bakiyrm yok gelmiyr
metemom_ hilal_wq4 ay keşke nişandan hemen sonra doğum olsa üç gün oldu nişanım geleli hemen doğuracağım sanmıştım doğmadı bu gün doktora gittim 10 gün içinde doğurmazsan suniyle başlatırız dedi bakalım ne olacak
hilal_wq4 metemom_ off hiç sorma bu sabah 6da tekrar kanlı bir şekilde geldi sancim vardi az önce hastaneden geldim nstde sancim çıkmıyordu alttan muayene yaptı 1 parmak dedi evet geldim tekrar bunaldım artik☹️
Tugces09 hilal_wq4 tekrar gittiniz mi hastaneye acaba sancılarınız sıklaşmış gibi duruyo 10 dakikada 5 dakikada falan geliyorsa… Nasıl şuan durumunuz?
Reina hilal_wq4 yok canm hastaneye gitme. Bol bol hareket et, perine masajı yap mutlaka. Bir de sıcak suya otur
hilal_wq4 Reina gittim de ne oldu sanki bir parmak açıklık var o kadar canım önceden doğum yapmislign var mi yoksa ilk gebelik mj
hilal_wq4 Reina ayy ne güzel dua et benim için benim de böyle olur inşallah kaç haftalik doğum yaptin