yuksell07 aaydingulsahhh sulalede hep erkek var herkes oğlun olcak diyordu ama içime hep kız doğmuştu hatta burda ultrason fotoğraflarini paylaşmıştım erkek demişlerdi arkadaşlar ama meğer kızım olcakmis çok mutluyum oğlanın üstüne rabbim kız evlat sevincinide yaşatiyorya ya şükürler olsun
aaydingulsahhh yuksell07 Çin takvimine göre kız idi,komşum yüzük testi yaptı herkesi bilir kız dedi, burada paylaştım burada hep erkek dediler.. ben kendimi erkeğe hazırlamıştım kız çıktı . Burada beni de bilemediler
aaydingulsahhh Meryem345 oğlumda görünceye yemek yicez masadan uzağım koltuktayım ,masada salataya limon sıkıyordu, inan o limonun çekirdeğinin kokusunj aldım ve tiksindim biliyor musun 🥺o kadar hassastım limon olsa neyse çekirdeği ne alaka demi
Meryem345 aaydingulsahhh ben o bulantıları hic unutamıyorum ama kahvaltımı kendim hazırlıyorum şimdi 🌸😂
yuksell07 aaydingulsahhh bende erkeğe hazırlamıştım kendimi artık erkek kıyafet bakıyordum 🙂 bı anda kıza döndük dünyamız değişti 🤣
Sedef2906 aaydingulsahhh burdayım 1 erkekten sonra bende kıza hamileyim 25 haftalık 😍 bende erkek bekliyordum ama Rabbim kız nasip etti şükür 🙏 💕
Ozbekasena Deryadgm yaa maşallah ne güzel genellikle ilk çocuktan sonra doğal gebelik fazla oluyormuş ondan sordum rabbim hayırla kucaginiza almayı nasib etsin 😊
Larraa Mery6619 Sadece ailelere söylemiştik çok uzun zamandır beklediğimiz için ama maalesef yayıldı 😕
Ayse2133 aaydingulsahhh benmde ikinci gebeliğim oğlum var buda doktor erkek dedi ama hamileliğim hiç oğlumunkiyle aynı degl oğlumda gram kilo almadım son bir ayda sist bunda ilk aydan itibaren vücudum değişti kalcalsrim baya çıkmış 23 haftalık oldm hala sabahları bulantım var ayrıntılı ya girmedim daha hala da bir umut belki kız olur diyorum😂😂