Alya3 aaydingulsahhh bugün 2. Kızıma hamile olduğumu öğrendim banada hep erkek senesi erkek gibi dediler heves ettim ama kızmış hayırlısı olsun hayırlı sağlıklı olsun da en önemlisi çevre etkisi çok kötü zaten hep ikiz bebek istemiştim farzediyorum ki ikiz kızlarım olacak sağlıklı olmaları en büyük duam 🌹
KbraYnc Biz de buradayız minik kızçemle…17 haftalığız teyzeleri 😊😊🤗bence de bu sene kız senesi🎀🎀🎀sağlıcakla alalım kucaklarımıza bebişlerimizi🤲🤲🤲
Elfkzlky aaydingulsahhh evet. Bu yıl kız yılıydı. O net 😄🥰 saglıkla gelsinlerr de gerisi muhim değil🥹🫶🏼🤲🏻
aaydingulsahhh Elfkzlky ü İki oğlan büyüttüm yaşamadığımı yaşadım görmediğimi gördüm. Kızlar daha naif daha kolay olur gibime geliyor ya bakalım🤣
Ozbekasena Deryadgm yaa maşallah ne güzel genellikle ilk çocuktan sonra doğal gebelik fazla oluyormuş ondan sordum rabbim hayırla kucaginiza almayı nasib etsin 😊
aaydingulsahhh Elfkzlky yani öldürmeyen Allah öldürmüyor🤣daha kötüsü ne olabilir ki diyorum sanki bütün zorluklara karşı master yapmışım
Elfkzlky aaydingulsahhh sus kız. Belki benm oğluşum bi canavar olmayacak. 🤣🤣🤣 kendimi avutuş şeklim 🤣🤣