Meryem345 meryemcim tebrik ederim inşallah birde kız evladı nasip olur 2 oğlanın üstüne inşallah🤲🏻🩷🌸
Oğlanlarda kusmaktan canım çıkardı eşim banyonun yerlerinden toplardı beni canım çekilirdi..buzdolabının kapağını bile açamadım
Bunda sadece soğan kokusuna salça kokusuna tahammülüm olmadı 3 5 kere istifra anca etmişimdir.. daha rahat geçti…
Birde oğlanlarda karnımda göbek deliğinden aşağı koyu bir çizgi oluşmuştu.. bunda o çizgi yok..
Oğlanlar beni daha halsiz bırakmıştı iş güç göremedim bunda halı bile yıkadım.
Kızdaki tek olumsuzluğum çat ağrısı çok çekiyorum bazen yürümekte güçlük çekiyorum bebek göbeğinde değilde kasığımda bacak aranda taşıyorum sanki