aaydingulsahhh Benimde 2 oğlum var. 3. ye hamileyim. Kendi annemin 7 tane torunun 7si de erkek. Kayınvalidemin 7 torun 7si de erkek. Her iki taraftan da bu 8. torun olacak. Çok istedim bi kızım olsun. Son çocuk olsun diye ama bu da erkek. Hatta cinsiyeti öğrenmeyecektim sürpriz olsun doğduğunda öğreneyim dedim ama ta ki doktor pat diye kendisi söyleyene kadar. 3 doktorun 3ü de erkek dedi ama nedense ben hiç öyle hissetmiyorum. Bir umut yanılma payı olur diye bekliyorum. Öncelik sağlık tabiki, nasibimizde yoksa yapacak bişey yok. Sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun yeterli. Bu arada 36. haftadayım benden başka hiç kimse bilmiyo bebeğin cinsiyetini, herkese sürpriz 😊