Svm_ernr41 aaydingulsahhh canım teşekkürler cevap için 🙏 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Deeerya aaydingulsahhh benimde 3. Yaş 39 1oğlum bi kızım var bebişin de dün kız olduğunu öğrendim sevindim kız kardeşim yok teyzem yok kızlarım Allah’ın izniyle birbirlerini sevsin destek olsunlar inşallah ve sezeryan benimde aynı korkularım var
Ozbekasena aaydingulsahhh benim ilk gebeligim 13 yıl. Sonra tup bebekle hamileyim banada herkes erkek dedi bende erkek diye bekliyordum eşim kız olucak dedi ve rabbim kız evladı nasib edicek inşallah 27+4 sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı
Deryadgm Ozbekasena benimde oğlum 13 yıl sonra oldu tüp bebek☺️şuan 4 yaşında kız kardeşini bekliyoruz☺️
Nurak aaydingulsahhh bende ikinci kızıma hamileyim 100 de 70 kız dedi doktor 😍 iki kız kardeş olmalarını çok istiyorum
Gulbaharbambi Bir oğlum var, sürpriz bir gebelik yaşıyorum 🙏🏻 buna da %70 kız dedi doktorumuz emin gibi pozitif konuştu ama yine de riske atmamak için %70 dedi sanki ☺️ inşallah değişmez çok istedim çünkü, çok çağırdım 777 ler manifestler dualarla falan 🙈😅
Mrs_merve aaydingulsahhh sanki beni anlatmışsınız 🫣😂 benimde 3. Gebeliğim ve iki oğlum var bu gebelik tamamen süpriz oldu bize hiç beklemediğimiz bir anda öğrendik ve cinsiyetimiz kız 🥲🌸
aaydingulsahhh Mrs_merve Rabbım baktı ki bunlar 2 Ebu cahille uğraşıyor .. bir kız vereyim ortam şenlensin dedi zaağğrr🤣
Gizem-1009 aaydingulsahhh benimde bebiş kız eşimle çok istiyorduk kız olmasını şükür oldu rabbim sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin hepimize 🩷
Burcu089 aaydingulsahhh çoğu kişi aynı şeyleri yaşamış, bizimki de ilki erkek 4 yaşında, öğrendiğim andan beri kendimi erkeğe şartladım kız istememe rağmen, hatta doktor da 12. Haftada erkek dedi. Sonra doktor değiştirdim 16. Haftada kız deyince bayaa şaşırdık ve sevindik 🥹☺️
aaydingulsahhh Burcu089 ilk iki erkekde kıza odaklanıp çok ağlamıştım🤣hele 2. De erkek çıkınca dünyam başıma yıkılmıştı ağzım yandı dedim beni kız bulmaz bu da erkek 🤣