Yaseminatik57 twn_babymom ben ikizlerimde 70 ile hamile kalıp 90 ile doğuma gittim ikiside 2600 doğdular 36 haftalık doğum yaptım şuan 3 sene sonra tekrar gebeyim 80 ile hamile kaldım 27 haftaligim 83 kiloydum geçen ay şuan nekadarim bilmiyorum mide bulantım çok olduğu için sanırım çok kilo almadım ama bebiş iyi önden gidiyormuş haatta bence kiloya çok takılmayın alınıp veriliyor yeterki sağlıklı olsunlar sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah ♥️
Smyra__ 76 ile başladım 88im 30+1 ilk başlarda hiç dikkat etmedim yedikçe yedim son iki aydır sabit kilodayım
Baby_B Bns1- Mide bulantisi ve kusmadan dolayi hicbir sey yiyemedigim icin zayifladim.Suan az yiyorum kilo almiyorum.
ilkyaz92 Bns1- iştahım kapandı tamamen o yüzden böyle oldu. Özellikle ilk başlarda zorla yiyordum, sonra porsiyonlarım iyice küçüldü o yüzden kilo almadım hiç 😊
hbzkurtt 111anonim111 doğumdan sonra 62 ye düşmüştüm sonra leslie ve instagramda zulalın tarifleriyle verdim 55e kdar düşmüştüm
AslIhaan twn_babymom benim de iştahım açık ama aşırıya kaçma maya dikkat ediyorum akşamları da mutlaka 1 saat yürüyorum
Cnlll bende 9+2 haftalık hamileyim, ilk öğrendiğimde 63 kiloydum şimdi 60 kiloyum, bulantılarım geçince herşeyi yemek istiyorum ama herşeyiiiiii