Bahar3302 hep derim cahillik çok güzel şey diye, ilkin de insan ne yaşayacağını bilemiyor, ikinci üçüncü neyse artık tecrübe, insan başına gelecekleri bildiği için korkuyor çok haklısınız. Ama geçiyor en fazla bir hafta iyi tarafından düşünüp moralinizi bozmayın 🥰