Ensrmn Liv3652 bende iki sezeryan oldum ama aynı yerde değil dikiş yerim biri üstte biri baya aşağıda
Liv3652 Ensrmn benim aynı yerden yapıldı ama bazı durumlarda sanırım 1-2 cm asagidan ya da yukarıdan da yapiliyor
Damyavuz BetulSahin5444 evet 🤦🏻♀️ benim birde hastalığım var yani yumurtalıklarım çok az 18 yaşımda 0,34 dü nasip işte 🤲🏼
Damyavuz Fadime2119 29 yaşındayım 3. Çocuktan sonra bağlatma oluyormuş özelde yaptıracağım ama doğuma ek +18 bin tl istiyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ şaka gibi