Günaydın hanımlar bu 3 . Sezeryanim normalde 7 sene önce ilk sezeryanim olmasına rağmen çok mutluydum hemen dogurim.cocuma kavusayim diye koşa koşa ameliyathaneye girdim 2.cidede aynı oda 2 sene önce koşa koşa gittim doğurdum. Geldim ikiside kız di şuan oglusuma.hamileyim son 2 ay çok tedirginim çok korkuyorum neden böyle birşey oldu bilmiyorum hiç ameliyat olasim yok çok korkuyorum bana moral verim sanki hiç ameliyat olmamış gbiyim çok tedirginim 😭😭😭😭