Sibelemre canım eviniz bir mi ? Yani aynı evde mi yaşıyorsunuz ? Yoksa yeme içme bir kendi eviniz ayrı mı ? Üzücü bir durum gerçekten insan yeme içmesine cimrilik yapmamalı bence sağlık olmadan hiçbir şey olmaz . Evin ayrıysa sadece kendin için azar alabilirsin. Böyle durumları görünce üzülüyorum içim acıyor . Bazı insanlarda şükretmek yerine onu yedim midem yanıyor bunu yedim şöyle oldu diye post açıyorlar