Deryakaya1802 Sibelemre en faydalı beslenme şekli şüphesiz protein ağırlıklı olan beslenme düzeni ☺️ Süt ve süt ürünleri de direkt bebeğe fayda sağlıyo, yumurta, ıspanak, ceviz, et vs. Soda da iyimiş 🤗
Glsmrt Sibelemre susma esinn calisiyo..bebeginin rizkiinii engellemisinler..rizik Allahtan tabiki..amaa almaa etmee demesinler...hata yanlis bikere olur..bebegine bsey olsa Allah korusun napabilcekler..oyuzden benim bebegin benim kocam bebegimin payi buda...bukadar..
Sibelemre Ykusdil evet eşim eli bol mert allah razı olsun işten dolayı pek ilgilenemiyor benimle yoksa bastan beri hep özele gidiyorum ve ilâçlarım her seferinde degisiyo en az 100 tl oluyo ilâçlarım sigortam olmadığı için
Bsrakaplan Sibelemre amiiin canim sen uzme kendini herkes herseyi yiyecek diye bir şey yok hem 😊 süt te iyidir merak etme cok sağlıklıdır bebisin sag salim kavuş insallah 🙏
Bebegimveben1 Ben genelde iki öğün yiyorum çünkü sabah 12de uyanıyorum o yüzden 2 öğün yeterli oluyor , sabahları yumurta zeytin süt veya meyvesuyu içiyorum çay içmemeye özen gösteriyorum günde 1 2 tane içiyorum onu da akşam yemeğinden sonra içiyorum ve maalesef kızartma yiyorum ara öğün olarak da meyve kuruyemiş fln yiyorum akşamda her yemeği yiyorum
HaticeAlaahin Sibelemre bazen ogleyi meyveyle gecistiriyorum sabah gec kahvalti yapmissam ama genel olarak yemek yiyorum her aksam dengelemeye calisiyorum elimden geldigince 🙄
Selim_Alparslan Sibelemre canım eviniz bir mi ? Yani aynı evde mi yaşıyorsunuz ? Yoksa yeme içme bir kendi eviniz ayrı mı ? Üzücü bir durum gerçekten insan yeme içmesine cimrilik yapmamalı bence sağlık olmadan hiçbir şey olmaz . Evin ayrıysa sadece kendin için azar alabilirsin. Böyle durumları görünce üzülüyorum içim acıyor . Bazı insanlarda şükretmek yerine onu yedim midem yanıyor bunu yedim şöyle oldu diye post açıyorlar
Glsmrt Sibelemre valla canim Allaah yardincin olsun...bende kayinvalidemle oturuyorum Allah razi olsun iydir kaynbabam yok..simdi kayinvalde kizinin yaninda kaliyo..varsa bile yaninda olan bisey yardim etse keske destek olsaa..gerekki el ustunde tuttun oglunun bi parcasi senin karnindaki..gerekki agzindan cikarip sana varsin..kanamanda gectiyse skinti yapma..sadece beslenmen icin biraz gozunu ac..doktorla gorus:) fikir aklina yattiysa sevinirim:)
Selim_Alparslan Sibelemre kuzum o zaman tek çözüm eşinle konuşmak herkesi susturacak olanda o bence ...
Medin Beslenmek onemli aynen ama benimde karnim acikiyor ama canim bisey istemiyor en kolay yedigim peynir ekmek tost ... ama kuru meyvemi kuru yemisimi kefirimi eksik etmem.. kizlar cig kaju ve cennet hurmasi cok faydaliymis ben cennet hurmasinin kurusunu aliyorum medine hurmasida yiyin cok faydali ... badem cebiz findik bilinen yararli seyler ama cig kaju resmen folikasit deposu yemelisiniz
Sibelemre Medin 30 haftalık oldum tabi istiyo elimde olmadan canimin istediği şeyler oluyo ruyama bile giriyo canimin istediği şeyler
Medin Istanbuldaysan bana gel dicektim kac arada ama uzaksin allah evladina saglikli sekilde kavusmayi nasip etsin bu cektiklerin insallah dogumda yardim eder sana evladindan yuzun gulsun insallah uzulme yesende yemesende mevlam rizkini verir melekler besler onu xano sagolsun
Sibelemre Medin çok sağolun zaten bu şekilde devam ederse gaziantepe ailemin yanina gidip doğumumu orda yapcam tabi izin verirseler