aslanbeyy bebeğiniz ne kadarlıktı ben kızımda 2 aylıkken biberon kullanmaya başladım meme reddi yaptığı için buzluktaki sütleri kaşıkla vermeye başladım ara ara biberonu yine denedim ne zaman biberonla versem emmek istemedi sürekli direndi bende buzluktaki sütler boşa gitmesin hemde karnı iyice doysun diye fazla sütleri kaşıkla verdim şuan kızım 5 aylık biberonla vermeye başladım 2 3 hafta önce ilk zamanlardaki gibi sıkıntı olmadı hem emiyor hemde doymadığı için fazla sütlerimi veriyorum