aslanbeyy senin kaç gunluktu canım..
Benim emiyordu ama kuvezde biraz biberona alışmış ona rağmen gittiğimde 40 dk falan emerdi beni eve gelince yine emiyo ama dediğin gibi uyukluyo dinleniyo derken emin olamıyorum çok ictiginden e kendini de toplasın diye sağıp görmek istiyorjm ne kadar içtiğini.. kimi zaman 50-60 ml iciyo ben kimi zaman 90 ml sagiyorum 3 saat oda sıcaklığında durduğu için 3 saate yayiyorum 90 i..
Ama yinede acaba yetiyor mu diyorum 2 saatte 60 ml 🥹