birmeleginannesi_ memeyi tekrar teklif ettiğimde ağzını açmıyor , yerine koyduğum vakit uyuyor uyanmıyor doymayınca daha sık uyanıyor yada direk yerine koyunca gözlerini açıyor .
Silikon ucu bıraktırdım kendi emince sütüm sanki çoğaldı gibi sağdım normalden fazlaydı inşallah devamı olur🥲 bugün 1 kere sağım yaptım . Bebeğe yetecek kadar olduğu için çok sağıp uyarı verip mastit olmaktan korkuyorum😁.
Mesela pompa ile dakika tutuyorum ben pompa ile o dakikada bu kadar süt geldiyse bebeğin çekmesiyle daha fazla gelirmiş sizde sağım yaptığınız dakika kadar bebeğinizi memede tutun daha iyi olur bence sağım çok yoruyor birde bugün doktorum anlattı memenin en arka kısmı daha yağlı daha besleyici olurmuş süt bitene kadar diğerine geçme bitirmezse diğer beslenmesinde bitiremediğini ver yağlı kısmı içsin dedi 😇