birmeleginannesi_ yapmaa ilk oglumda aynı hataya düşdüm. Her ay acillik olduk, sonra ilaçlara bagışıklık kazandı 3 sene neler çektim. Sıcak hasta ediyor, soguk degil. Ne kadar hafif giydirirsen okadar iyi, bebeginde bir okadar rahat olur. Benim oglum sıcaktan dolayı sürekli deli gibi aglıyordu