huysuz__ zaten full sütümden besleniyo kendim emziriyorum geri kalan sütü sağıp biberonlada veriyorum zaten güzelce doyunca hemen uyuyuveriyo.. bı korkum ateşi oluyo tekrar enfeksiyon olucsk diye.. ay insan cidden ilk bebekte çok tecrübesiz oluyo ya 🥹