Cansugamze_ myangelson tamam çok teşekkür ederim ❤️Peki farklı bi marka mı alıyım yoksa bundan mı yine deniyim
poyrazin_annesi28 Cansugamze_ Hamilesin canım sanırım 🥰 Sen yine sağlık ocağında kan ver sabahtan kanda da çıkar az bı değer de olsa 🌸
Bsra128 Cansugamze_ çok yeni olduğu için böyle çıkıyo benimde aynıydı sürekli 2 günde bir beta verdim
Bsra128 Cansugamze_ çok yemi olduğu için benim 2-3 gün varken betam 54 çıkmıştı ebe umutlanma demişti moralimi bozmuştu çok düşük çıkar sizinde üzülmeyin şuan 14 haftalık oldum
Cansugamze_ poyrazin_annesi28 yaa tamam çok teşekkür ederim 2 tane daha çocuğum var nasıl yapcam onu düşünüyorum artık😂❤️
poyrazin_annesi28 Cansugamze_ Ayyy kuzum kıyamam ☺️ Vardır Allah’ın bir bildiği doğan bı şekilde büyüyor bunu en iyi sen bilirsin 🌸 Allah’ım hayırlısıyla sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin eğer varsa 🌸
Aslikk Cansugamze_ çok silik duruyor reglin geçmesini bekleyemezsen 1 2 gün kala yap normal testlerden de alsan olur varsa çıkıyor zaten ondada canım