Fyz_a evet çok önemli doktor gerçekten, özel hizmet ilgi alaka almak için bi ton para ödüyoruz ve sana şikayetlerimi anlatıyorum bu neye yol açıyor ise bi kontrol et değil mi yani işi bilen sizsiniz biz bilsek zaten kendimiz çözeceğiz. Bi de söylüyorum şikayetimi yani doktorum bugün diyor ki iyi ki bu şikayetlerini söyledin söylemeyebilirdin de diyor ya bilmiyorum bana normal gelmedi çünkü ilk gebeliğimde hiç böyle bi sıkıntı yaşamadım,