Fyz_a çok teşekkür ederim sağolun, çıktım hastaneden bugün evdeyim yatış verdimdokyor on gün tuvalet banyo harici kalkmamam gerekiyor, 10 gün sonra kontrole gideceğim doktora, bakalım hayırlısı halkımda Rabbim zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşAllah