Fyz_a korkutmak istemem ama benm bi kaç gündür oluyordu vajina da batma. Sanki böyle ara ara iğne batırıyormuşsn gibi. 4-5 haftalarda lekelenmeler de oluyordu bende progestan kullandım geçti 12. Haftada bırakmıştım progestanı daha da olmamıştı lekelenme. En son 10 gün önce nokta kadar noktadan da küçük hatta lekelenme tekrar oldu, bu doktoruma henüz gelmemiştim o zaman ilk gittiğim doktora yazdım normal olabilir dedi, biraz yorgunluk olmuştu bi kaç gün öncesinde ona bağladım bende orda yoruldum heralde dedim. Sonrasında hiç olmayınca çok da telaş etmedim açıkçası ama için hiç rahat değildi iyi ki doktor değişmişim içinize sinmeyen sizi yüzde yüz rahatlatmadan hiçbir doktorla devam etmeyin arkadaşlar, şikayetlerimi söylediğim halde bu durumdan hiç şüphelenmedi ilk doktor ki burda çok okudum şikayet yaşamayıp doktoru ultrason da kısalığı gören arkadaşlar olmuş. O yüzden o doktora ne hakkımı ne de ödediğim paraları helal etmiyorum gerçekten. Rabbim hayırla sağlıkla bu süreci tamamlamayı nasip etsin tüm gebelere