Aslanmom1 şuan çıktım doktordan canım, ilk önce 34 cm olarak ölçtü normali 35 artı eksiymiş progestana devam ederiz dedi sonra ıkındırdı. Ikındıktan sonra çok fazla açılma oldu 12 kere kadar düştü. Acilen dikiş atmamız gerekiyor dedi. Bu akşam hastaneye yatışım olacak yarın dikiş atılacak. Valla korkmuyor değilim anestezi oluyormuş ama yine de acı sızı bişe duyuluyor mu? Yaptıran arkadaşlar bilgi verir misiniz?