Tomucuk12 Aslanmom1 suan bende 32 mm yarın kontrolum var bende tüm gun ınsallah rahım agzı kısalmıyrodur dıe dua ettım
Aslanmom1 Tomucuk12 Siz kaçıncı haftadasınız iki gündür bende böyle ağrı çekiyorum arada geçiyor yine başlıyor
Aslanmom1 emel16 Ay inşallah yoktur gidince bilgi verin siz de lütfen perşembe günü için zor sabrediyorum
emel16 Aslanmom1 tamamdır yarın gideceğim öğleden sonra , sabahtan bana tekrar yazarsanız sevinirim atlamamak adına
meriiikk Bende de benzer ağrılar var bugün gittim 19+4 teyim. Plesenta aşağıda dedi. Dikkat etmem gereken bir şey filan söylemedi 28 haftaya kadar yukarı çıkmasını bekleriz çıkmazsa sezeryan olur dedi. Yaşayan var mı?
Tomucuk12 meriiikk ben once aasagıdaydı hayta kanamam oldu agrılarım oluyordu aynı zamanda ama cıktı canım 2-3 hafta bekle agır kaldırma dınlenme pozısyonunda ayagının alrına yastık koy
Aslanmom1 Tomucuk12 21. Haftadayım 2 gün sonra kontrol var bugün neredeyse hiç geçmedi kasık ağrım batmalarım
Fyz_a Aslanmom1 bende de oluyor hatta bende boyle bi post acmistim normal mi diye vajinada batma gibi bir his insallah rahim kisalmasi degildir bunun sebebi yarin buraya yazar misiniz