Fatmadali Benim bulantılar devam. 7+2 den sonra çok kötüydü bir şey yiyemedim ve kustum bir kaç defa. 8+2 oldum sonraki 2 gün rahat ettim yedim içtim. Sonra yine başladı ufaktan ama kesinlikle 7. Haftadaki kadar kötü değil ufak tefek yiyorum bir şeyler.
Yarın 9. Haftaya giriyorum bakalım 9. Haftada neler bekliyor olacak beni. Erkenden geçmesini umuyorum.
Bende de biraz halsizlik var fakat öyle pek uyku hali yaşamadım hiç ☺️ Bulantıdan doğru düzgün su içemediğim için lavaboya bile o kadar sık çıkmıyorum. Eskiden çok fazla su içerdim ve haliyle lavaboya daha sık giderdim 🙃