Fatmadali En kısa zamanda geçer inşallah bunlar ya.
Bu arada ben işe başladım. Bu hafta kendimi denemek için sadece 2 gün çalıştım ve inanılmaz şekilde iş yerinde çok daha rahattım. Daha rahat yemek yedim. Belki kendimi dinlemeye fırsatım olmadığı için böyle oldu. Haftaya 4 gün çalışacağım o günler rahat yemek yerim en azından 😄
Geçecek geçecek 12. Hafta en fazla sonra bir şeyimiz kalmaz 🤗