Starkmama21 Sumeyrahebun 7+4 İnşallah 25 Mart dedi doktorum Allahım hepimiz için sağlıkla doğurmayı nasip etsin 🌸
Duruxxx Rumeysa_01 3. Haftada gitmiştim öğrendikten sonra ama şu an çok erken bir şey görmeyiz demişti 2. Olacak aslında
Baby-ES Sumeyrahebun 5+2 Nisan 2. Haftası gibi görünüyor inşallah 😊 Bence doğum için en ideal aylardan biri Nisan, ne çok sıcak ne çok soğuk miiss 😍
zgeDenizKaramanAtmaca Minicikbal benm de 6+1 bugün çok az aramız benm de 2. bebeğim olcak nasip olursa 1 de kızım var 6 yaşına girecek Aralık ayında nasip olursa :) sağ salim kavuşalım inşallah..
Larraa Fatmadali Ay maşallah 7+2 olmuşsun bile 🥹 Ben de 8+6 oldum ☺️ Nasıl gidiyor canım son durumun nedir 🌸
Retjza Bu yıl Nisanda anne oldum, başlığı görünce bi’ duygulandım, hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥲❤️
Fatmadali Larraa ay sana yazmak için girdim ki sen yazmışsın 🥹🥰 6. Hafta boyunca bulantı açlık savaşındaydım resmen ama 7 olduğum günden beri de gözümü açamıyorum böyle bir uyku hali yok günde 2-4 saat uyuyorum gece hariç 🫠 bide sabaha kadar 5-6 kez lavaboya gidiyorum sende durumlar nasıl
Rumeysa_01 Sumeyrahebun bende 4+5 günlük hamileyim ikinci gebeliğim Perşembe günü ilk doktor kontrolüne gideceğim inşallah 🥰