Valla benim riskli aslında hamileliğim ama arada yapıyorum oda sadece süpürüyorum kendimi asla yormuyorum bugün biraz yaptım süpürdüm balkonumu yıkadım 1 2 oda sildim mecburum yani yapacak kimse yok eşim gece gündüz demeden çalışıyor ablam annem yakınlar ama ablam 2 çocuğuyla anca uğraşıyor annem gelip de yapmaz yanlızım yani o konuda afedersiniz bok götürüyor yapmasan odayı sildim sipsiyah oldu su nasıl yapmayayım mecbur yapıyorum😏 Korkuyorum amaa napim Allahım korusun bebeğimi 🙏 Bebeklerimizi ..