rumeysasln01 Hamilelikte ev süpürülür mü 5. Haftamdayım çamaşır selesi falan kaldırılır mı ev işleri vs
Busekrtl rumeysasln01 Ben neler yaptım neler bir sorun olmadı ama eğer riskli değilse gebeliğin yani şimdi yanlış yönlendirmek istemem
benim-kalbim-o rumeysasln01 riskli bir gebeliğiniz yoksa ev işlerinizi yapabilirsiniz. Öğrendiğim günden beri komple ev işlerimi yapıyorum ağır işlerde yapıyorum oturmayı sevmiyorum 5 dk otursam batıyor kalkıp iş yapıyorum. İlk hamileliğimde de hep iş yaptım temizlik yaptım hiç bişeyden geri kaçmadım ve çok şükür çok kolay bir doğum yaptım 🫠
Epifizbezi rumeysasln01 ilk 3 ay hiç bir iş yapmadım zaten kusmaktan fırsat olmadı sonrada evi şarjlı süpürgeyle süpürürüm süpürürsem o itme kuvveti olmadığı için ama ayrıntılı eğilmeli süpürme hiç yapmadım çamaşır sepeti kaldırmadım
eylulmucizem_ Busekrtl aynen evin her köşesini resmen yaladım ağır da kaldırdım çok fazla eğik de durdum ayakta da kaldım saatlerce bi sorun yaşamadım şimdiye kadar. Hiç de nazlanmadım ilk gebeliğim. Temizlikten sonra yorgunluktan öldüm ama hala yapıyorum 36cı haftamdayım
Hasret72 Reina Benimde başta doktor bu kelimeyi söyledi Normal hayatıma devam ettim 3 gün sonra kanamam oldu yüksek düşük riski ile cebeleşiyorum şuan Bence ev işi kısıtlı olmalı ağır yapmamalı
Busekrtl Epifizbezi O yüzden dedim zaten bir sorun yoksa tabi ki yanlış yönlendirmek istemem diye. Ama evde süpürülür yani abartmamak lazım. Doktorların hepsi bir bebek düşecekce yapacak hiçbir şey yoktur diyorlar zaten ve genel olarak sağlıksız gebelikler olduğunu söylüyorlar.
Kaya2112 benim-kalbim-o bir ben mi ayağa kalkmaya üşeniyorum srekli dinlenmek istiyorum enerjim 0 . 😂😂😂
ErvaOzdogan benim-kalbim-o 🫠😊Kesinlikle bende öyle düşünüyorum ilk kızımda hem çalıştım hem ev işi yaptım ilişki konusunda da eksik kalmadım kolayda doğum yaptım 9.5 cm açıklıkla hastaneye gittim 😁 vücut ne kadar aktif olursa doğuma o kadar esnek oluyor bence hamilelik hastalık değil (tabi riskli değilse ) ❤️
Eliyuss rumeysasln01 çamaşır sepeti kaldirmasiniz iyi olur . Dikkat etmekte fayda var . Sil supur de sorun yok da ağır kaldırmayın .
Barbie77 Ben sadece şarjlı süpürgeyle süpürüyordum onun dışında hiçbir şey yapmadım ilk haftalar risk almaya gerek yok bence zaten halsizlik çok oluyor.
Hulo2105 rumeysasln01 ilk 3 ay evi bok götürdü vallahi ne temizlik ne yemek ne ütü. Annem geldi de evimi temizledi. O sıra sadece ağlıyordum. Sonra 14. Haftada bir anda enerjim geldi. Eskisi gibi tabi yapamadım ama yatmaktan kurtuldum 7-24 uyuyordum çünkü. Son aylarda hele daha çok iş yapar oldum anlamadım halbuki ağırlaştım. İşler yetişsin diye iman gücü veriyor Allah😂
Starkmama21 rumeysasln01 ilk gebeliğimde herşeyi yaptım riskim yoktu cam falan aklına ne gelirse şimdi 7 haftalık hamileyim yine herşeyi kendim yapıyorum her gün iğne kulanıyorum 3 kaybım var ilk gebeliğimden sonra mecbur yapacak kimse yok gurbetteyim
Mlsaa99 rumeysasln01 benim riskli olmasina rağmen yapiyorum isimi fazla yorulmadan kim yapicak yoksa esim isten yorgun geliyor erkegin yapacagi isle kadinin yapacagi is birbirini tutmuyor 😪
Iydrnjg Kiz bebek annesi oldugum icin cok titiz davraniyorum ve koku askina dusuyorum deterjan kokusuna asik oldum kizlar ilk kizimdada aynisiydi simdi kizimlada 😂 O yuzden temizlik yorucu ama çok hoşuma gidiyor kokusu var ya mis🥰😇
benim-kalbim-o Kaya2112 keşke benimde enerjim sıfır olsada bende biraz dinlensem ama yok keyfini çıkarın 😂
busra_basturk Kaya2112 aynı şey bende dr var sürekli yorgunum hiç enerji iştah hiç bişey gelmedi ev işi yaparken 10 dk ya bir oturup yatıyorum🤣 ne olcak bu halimiz bilmiyorum
tamamdanolmuss rumeysasln01 ilk 3 ay 2 günde bir falan yapıyordum ya da enerji buldukça. Şimdi her gün evi süpürüyor siliyor tozunu alıyorum çamaşırları da yıkıyorum bir var bir yok. Yapmasam birikiyor eşim çok yoğun çalışıyor maalesef eve gelince bile evden devam ediyor. Yapmazsam bana iş yükü oluyor. Bırakırsam da tam bırakırım o zaman ev çöp olur valla 😑
Kaya2112 benim-kalbim-o 😂😂😂 öyle mi diyorsun yok cnm daha şimdiden ödem toplamaya başladım bile ayaklarım resmen yanıyor gece bacak ağrısından bel ağrısından uyuyamıyorum biraz temizlik yapsaydım yoruldaydim belki gece deliksiz uydurdum 😂😂😂
Annelik_yolunda rumeysasln01 ilk aylarda bebek rahme tutunmaya çalıştığı için kendinizi fazla yormadan ufak ufak işlerinizi halledebilirsiniz. ev süpürmesini hepsini eşim yapardı yemeği sadece ben yapardım . 3aydan sonra herşeyi yapmaya başladım şuanda da son aylarımdayım ilk ay gibi yine iş paylaşımı yaptık 😅
Iydrnjg benim-kalbim-o canım valla bende anlamadım ama ilk kızım cok titiz 😂🥰ondan kaynaklanıyor galıba