İlk gebeliğim kimseye söylemedim zaten işime karışılmasını da pek seven biri değilim. Çamaşır sepetini makineden azar azar koyup 2-3 seferde götürüp asıyorum hem evde yürüyüş oluyor. Tek seferde kaldırmayın. Elektrikli süpürge tosbam var hızlı bir çekimi var en düşük ayarda süpürebildiğim kadar yapıyorum tabi detaylı olmuyor. Temizlikde çamaşır suyundan çok sirke kullanmaya çalışıyorum. Yemek işini mutfak masasında herşeyi oturarak doğruyorum. 2 saat ayaktaysam gidip yarım saat kadar yatıp ayakları dikip bir şeyler yiyip içip(su, kefir,meyve,süt, yoğurt gibi) sonra tekrar kaldığım yerden devam. Şu çamaşırsulu ıslak mendillerle uzanabildiğim yerleri toz,dolap,ayna ne varsa siliyorum yalandan da olsa en azından içine işlemesin kir. Perdeleri yıkamadım Eylül’de hergün 2 oda yıkayıp akşam işten gelince eşime taktırmayı düşünüyorum. Cam silmeden zaten normalde bile silinecek gibi değil yüksek. Eğer eşim yalandan silerse eline bir bez veririm yok silmezse o ıslak mendille içinden en azından alırım aynaları güzel parlatıyor bak. Yarı öğrenci evi modunda takılıyorum. Çamaşır yemek konusunu hiç aksatmadım ama şükür dediğim gibi güç dağılımı yaparak azar azar yapıldığında hem ev içinde yürüyüş hem kafan dağılıyor hem de kimseye muhtaç olmadan başının çaresine bakıyorsun. Mesela geçen biri gözleme yapmış kokusu canımı çektirdi. Eşime gelirken marketten bazlama alır mısın dedim onu tost makinasında ısıtıp teryağuyla yağladım hop madam geçti. Gözleme yapanımız yoksa bizde ikamesini buluruz çare odaklı olun stres yapmayın herşey yavaş yavaş çözülür ama bu süreçte en büyük destek eş tabi. Ben kendi yoğurdumu yapıyorum hep hamilelikte kaldıramadığım için eşim mayalamaya başladı öğrettim. Bir şekilde su akıp yolunu buluyor kuzucum