selencinaar ben biraz fazla rahatım sanırım 😂 benimde 10.haftalarda lekelenmem oldu 3 hafta vardı randevuma ama eşim zorla götürdü beni birşey olur diye şimdi yine karnım bastırınca acıyor sağ tarafı yine ay sonu kontrolüm bekliyorum allah korusun tabi insan merak ediyor evet ama çok da kasmamaya çalışıyorum ama merak ediyorum nasıl oldu büyüdü mü diye😂